Spotkanie podsumowujące

Wypełniamy ankiety końcowe, papierowe.
Omawiamy metodę rotacja po stacjach. Przypominam o modelu SAMR, pokazuję Kahoota (może grupa zagra we flagi), omawiam 8 idei konstruktywizmu - prezentacja
Dzielimy się na grupy i pracujemy w stacjach:

1) SAMR - Zastanawiamy się wspólnie i opisujemy pracę na lekcji/w domu wspomaganą TIK, zastanawiamy się na jakim etapie integracji jest taka praca i dopisujemy ją na określony poziom modelu SAMR. Piszemy jaki to poziom edukacyjny, co uczniowie robią i jak wykorzystują technologię. Praca bez komputera. Przygotowany plakat.
Oto ten plakat po wypełnieniu:


2) KAHOOT - praca przy jednym (dwóch) komputerze, każda grupa wymyśla po 2 pytania do Kahoota dot. dbania o wizerunek w sieci. Na jednym komputerze wpisuje grupa pytania i odpowiedzi, ewentualnie na drugim poszukuje inspiracji.

3) 8 idei konstruktywizmu - proszę opisać przypadek edukacyjny, ilustrujący dobrą lub złą interpretację jednej z idei konstruktywizmu i przykleić go do określonej idei na plakacie. Praca bez komputera. Plakat z numerami idei. Do mojego opisu.
Oto plakat po wypełnieniu:


4) Padlet - proszę na padlecie do swojego imienia i nazwiska dołączyć plik, w którym będzie opis co najmniej jednego przypadku używania TIK w mojej praktyce edukacyjnej. Każdy pracuje przy jednym komputerze. Pisze plik np. w Wordzie i potem przesyła do padletu, pisząc najpierw swoje imię i nazwisko i etap edukacyjny. Można też pracować w dokumencie tekstowym Google i podać adres na padlecie do tego dokumentu.

5) doskonalenie w sieci - logujemy się po raz ostatni i wpisujemy to co na kartce do padletu, czyli  co najmniej jednen przypadek używania TIK w swojej praktyce edukacyjnej. Każdy pracuje przy jednym komputerze. Pisze plik np. w Wordzie, zapisuje jako post (tzn. przesyła ten plik lub kopiuje z niego) w wątku pn: Zebrane przykłady używania TIK w procesie edukacyjnym.

Kilka fotek z naszych zajęć:

=======================================================================